Brief aan de leden

Brief aan de leden

Dongen, Juli 2012,

Beste Sp-er

Op 12 September zijn er weer verkiezingen voor de Tweede Kamer. Voor de SP zijn dit misschien wel de belangrijkste verkiezingen ooit.

Want de kans bestaat dat de SP de grootste partij van Nederland wordt en in de regering komt. De verkiezingscampagne van de SP zal in het teken staan van deze enorme kans. In heel Nederland zullen SP-ers op straat gaan om posters te plakken, met mensen in gesprek te gaan en om folders uit te delen.

Ook in Dongen en Gilze-Rijen willen we ons laten zien tijdens de campagne. Daarom zijn er verkiezingskranten en posters besteld en wordt er eind augustus een ledenavond over de verkiezingen georganiseerd. Op dit moment wordt er gewerkt aan het opbouwen van de campagne. We hebben folders en posters besteld en er wordt gewerkt aan plakploegen en een netwerk van verspreiders in Dongen en Gilze-Rijen.

We zijn daarom op zoek naar mensen die ons mee willen helpen met de verkiezingscampagne. We zoeken mensen die mee willen denken, mee posters plakken of in hun straat of buurt een Sp folder bij mensen in de bus willen doen.

Wil je meer weten neem dan contact op met de mensen die hieronder staan aangegeven. Zowel hun telefoonnummers als hun email adres staan erbij.

DONGEN

Rien Kooiman - 0162 - 314956