SP Cafe Rijen

8 november 2012

SP Cafe Rijen

Beste SP'er,

Zoals u de afgelopen maanden misschien wel hebt gemerkt timmert de SP in Gilze-Rijen flink aan de weg. Samen met SP leden uit Dongen zijn we bezig om de afdeling Dongen-Rijen nieuw leven in te blazen. Tot nu toe is dit aardig gelukt: we hebben op verschillende plaatsen in de gemeenten Dongen en Gilze-Rijen campagne gevoerd voor de verkiezingen voor de Tweede Kamer, de afgelopen maanden zijn er veel nieuwe leden in Gilze-Rijen bijgekomen en steeds meer mensen uit Dongen en Gilze-Rijen worden actief voor de SP.

Komende maanden willen we als SP een volgende stap zetten door actiever en zichtbaarder op straat te zijn en door een nieuw afdelingsbestuur te kiezen. Voor die tijd worden er een aantal kennismakingsbijeenkomsten georganiseerd waarbij de leden uit Dongen en Gilze-Rijen de mogelijkheid krijgen om kennis te maken met elkaar en de SP. Tijdens deze avonden komen het gedachtengoed van de SP, activisme en de geschiedenis en ontwikkeling van onze partij aan bod.

Om de nieuwe start van de SP in Dongen en Gilze-Rijen te vieren, organiseren we op maandag 19 november een SP café in Rijen. De plannen voor de komende maanden worden daar toegelicht, maar er is vooral ruimte om op een informele manier, onder het genot van een drankje, met elkaar kennis te maken.

Het SP café vindt plaats in Café 't Boerke, Hoofdstraat 72 in Rijen. De avond begint  om 20.00 uur. Wij nodigen u van harte uit om langs te komen en kennis te maken met andere SP'ers uit de omgeving.

Hopelijk tot de 19e!

Met vriendelijke groet,