ReggeFiber reageert op mails van SP

3 april 2014

ReggeFiber reageert op mails van SP

ReggeFiber schrijft ons:

"Onze engineers hebben met de grootst mogelijke zorgvuldigheid gekeken naar de meest optimale plek deze in te passen in de bestaande bebouwing. Rekening houdend met zowel omwonenden als met de netwerkarchitectuur en daaraan gerelateerde investeringen. Uiteindelijk zijn in overleg met de gemeente de definitieve lokaties bepaald en is hier door de gemeente instemming op afgegeven. Met de gemeente is ook afgesproken dat rondom deze PoP locaties groene aanplant wordt voorzien."

Wij zeggen : KLETSKOEK ! Het is duidelijk dus een munten kwestie en op de plek waar dit ding nu staat kost het dus het minste. In de directe omgeving, binnen een straal van 50 meter, zijn al tenminste 2 of 3 andere locaties aanwijsbaar waar het PoP huisje kan staan zonder het uitzicht te bederven. Net zo effectief.

De SP heeft de contactpersoon van ReggeFiber nu uitgenodigd om persoonlijk de locatie te bezoeken en de alternatieven te bekijken en daarvan te beargumenteren waarom deze locaties dan niet mogelijk waren/zijn. Zijn die argumenten niet steekhoudend dan eisen wij dat ReggeFiber het huisje gaat verplaatsen !