Verkiezingen

Europese Parlement verkiezingen 23 mei 2019

LAAT BRUSSEL

NIET DE BAAS ZIJN

De EU is volledig ontspoord. Ooit was de Europese Unie een nuchter samenwerkingsverband van landen. Maar nu worden multinationals in de watten gelegd en werknemers tegen elkaar opgezet. De Europese elite wil zich bemoeien met onze pensioenen, ons openbaar vervoer en ons werk. Die elite droomt over een Europese superstaat met één regering en één leger.  Het is de hoogste tijd om in te grijpen. Voor een sociale en rechtvaardige samenleving.

WAT WIL DE SP?

• Nederland is zelf de baas. We willen wel samenwerken,  maar geen Brusselse bemoeienis met onze pensioenen, ons openbaar vervoer en ons leger.
  • Mensen boven multinationals. We stoppen de bevoordeling van multinationals en uitbuiting van mensen. We beperken arbeidsmigratie als middel om de lonen laag te houden.
  • De verspilling moet stoppen. We verlagen de extreme salarissen van Europese politici fors. We schaffen het peperdure verhuiscircus en de overbodige Europese Commissie af.
STOP DE EUROPESE ELITE.

LAAT BRUSSEL NIET DE BAAS ZIJN.

STEM SP OP 23 MEI.