Leden kiezen partij- en afdelingsbestuur

7 januari 2018

Leden kiezen partij- en afdelingsbestuur

Op donderdagavond 4 januari kozen de leden van de SP-afdeling Gilze-Rijen & Dongen een nieuw afdelingsbestuur voor een periode van 2 jaar.

Foto: Ruud Nab / Ruud Nab

Zo is Hieke Croese weer unaniem gekozen als afdelingsvoorzitter. Ruud Nab heeft na zijn termijn zijn functie overgedragen aan Arnold Hilhorst, die naast hulpdienstcoördinator nu voor de komende periode verder gaat als organisatie secretaris. De zittende algemene bestuurslid Marja Hoven wordt vergezeld door de ervaren bestuurslid Ruud Nab en de nieuwkomer Kees van Riel. Helaas hebben we ook afscheid moeten nemen van onze kameraad Wieteke Mouwen-Bruinenberg, die vanwege gezondheidsredenen haar functie als algemeen bestuurslid heeft moeten neerleggen. We zullen zeker haar nog geregeld zien als ondersteuner bij acties en campagnes.

Foto: Ruud Nab / Ruud Nab

Naast het kiezen voor de afdelingsbestuur stond de ledenvergadering vooral in het teken van het kiezen van onze partijbestuur. De leden konden, op deze bijzondere avond stemmen op het landelijke partijbestuur. De uitslagen van alle afdelingen in het land wordt op het XXIII Congres van 20 januari a.s. bekend gemaakt.